Har inte kunnat skriva på länge, jag har v...

Har inte kunnat skriva på länge, jag har varit uppe i våra stugor i Jämtland där det e noll mottagning. Känns för jävligt att vara hemma igen. Att komma hem till ingenting!? Inget jobb, inget eget boende , ingenting... Är så deprimerad nu så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Kan inte sova iheller... Framtid , vet jag inte ens vad det är? Allting bara står stilla. Saknar gymnasiet, alla galenskaper med vännerna. Funderar också på att flytta upp till Jämtland med pojkvännen . där får vi ett hus och allting. Att bara börja om från början. Orkar inte sitta och vänta på bättre tider mera!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Shooohoo sötnos:) ooh har du? ja men då måste vi bara hitta på något ju :) flera år sedan jag träffade dig, har saknat dig riktigt mycket <3 här har du mitt nr, så bara hör av dig :) 0730864138 <3

2011-07-26 @ 10:01:10
URL: http://mellebusplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0