Har inte hunnit skriva så mycket på dom se...

img_2856 (MMS)

Har inte hunnit skriva så mycket på dom senaste dagarna. Har jobbat mycket.  Igår var jag, älskling, rex, malan och Andy och fiskade på en båt från Råå :) och jag som inte är så mycket för att fiska tog den största fisken! Så jag vann pris, 260kr :) haha. Sen efter det va vi på McDonalds och åt :)  Beställde en massa nagelsaker till att bygga naglar, saker som dom har på riktiga salonger :) längtar tills jag får dom!  Idag ska jag jobba hela dagen igen, tråkigt men ändå bra, vill ju ha pengar :)


Kommentarer
Postat av: Palle

hehe vilken fin bild du tog på mig den dagen du vann första pris :) saknar verkligen jämtlands tiden där uppe med dig så himla mysigt o roligt det varit där uppe med din familj/kusiner och dig ;) tänk om det varit så att du o ja flyttat dit vi hade nog trivts så bra där blivit små troll hihi puss på dej gumman

2011-11-20 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0